Cykelkullen är 3 veckor

Som jag redan har nämnt har Marussia valt att flytta från bolådan, till hennes favoritställe att ha kattungar. Under databordet, helst bakom hurtsen. Men när jag lägger dit en kattbädd så brukar hon tycka att det är helt OK att dom ligger bredvid hurtsen.
 
Så Marussia har fått ha dom i en liten kattbädd och det har gått bra. Det har visserligen varit väldigt trångt i bädden när även Marussia ska ligga där men det har gått bra ändå. Lite pip o skrik innan alla har fått sin plats i mjölkbaren.
 
Igår köpte jag en ny kattbädd, det är eg en hundbädd men jag tänkte att den kan vara bra att ha när man har kattungar. Marussia älskade den direkt.

Jag sitter och jobbar med bilderna i RAW o känner plötsligt något på foten. När jag tittar ner sitter Cervélo i en kattbädd bredvid, helt tyst, och väntar på att Scott ska lyckas ta sig över min fot till henne.
 
Jag jobbar fortfarande i RAW och jag måste säga vilken otroligt stor skillnad det är att ha tyg som bakgrund och att ha papper. Jag fick en rulle med grå färg av Maria och vilken skillnad. Grått är för mig en färg jag inte har provat på men oj så fint det blir.
 
Scott Addict
 
Pinarello Dogma
 
Cervélo S5
 
Två bonusbilder på vackra Cervélo. Hon har ett så otroligt vacker teckning.
 
Cervélo är stadigast i kullen o det syns verkligen. Det blir nog en stor tjej detta.
 
Bianchi Racer
 
Slutligen kullbilderna och som vanligt tittar dom inte samtidigt mot kameran. Det verkar bli en lika aktiv kull som Chakrakullen, som var helt omöjlig att få alla att titta mot kameran samtidigt. Men så har dom ju oxå samma pappa. Nämnde detta för Carina och Susanne (som oxå har avkommor med Trésor) och jo, dom var/är oxå svåra att få fina kullbilder på.
 

 
 
 
 
1 Carina:

skriven

Dom är så fina hela högen och mitt hjärta klappar för en

Kommentera här: