Vår finaste drottning Jivara

Tänk att Jivara idag fyller 10 år, det är helt ofattbart vad tiden har gått fort och vad många nya vänner jag har fått i samband med att jag gick med i Sibbe-världen.
 
Ett stort GRATTIS till brorsan Manne (Manjari) som bor hos Camilla i Skellefteå.

När vi fick hem Jivara (mars 2007) så blev vi testhem i Umeå, eftersom det inte fanns ett rent testhem (dvs utan andra kattraser ell andra djur) och det har varit otroligt trevligt. Jag har fått trevliga köpare och vänner och alltid blivit lika glad varje gång man har kunnat köpa en egen sibbe - oavsett var man har köpt sin (s)katt.
 
Här kommer några bilder på drottning Jivara o jag har valt att göra det väldigt enkelt för mig. De flesta bilderna är från en fotosession (hos Maria) 2014.
 
 
Två nytagna mobilbilder på Jivara. Hon visade väldigt tydligt att hon ville vara ensamkatt och medan jag skulle leta rätt hem tog mamma henne tillfälligt, det är nu snart 5 år sen.
 
Idag kommer Jivara att få lite extra gott o säkert en eller två räkor också.
  


 
 
 
Spara
Spara

Kommentera här: