Siri (Minnie Mouse)

Nu är Siri tingad och jag brukar alltid visa upp bilder på deras utveckling, så här kommer bilder på Siri - från nyfödd till nu.

När Siri föddes så kollade jag kön o tyckte att det var en hane. Men då jag har haft fel på kön tidigare så avvaktade jag ett tag innan jag gick ut med namn o kön.
 
Siri var en tydlig hane så namnet fick bli "The Phantom of the Opera". Så långt var allt bra, men sen tittade jag på de andra två och även om jag tyckte att det såg ut som tjejer så kunde jag inte riktigt förstå att även Sacré-Coeur skulle vara hona. Detta med tanke på vikten.

Jag lade ut bilder på FB och fick väldigt varierande svar. En del sa att alla var honor, andra sa att alla var hanar och så var det en del som sa att jag hade båda könen. Till slut kom det en Brittuppfödare och tittade och kunde bekräfta vad jag anat, men inte kunde acceptera, nämligen att det verkligen var 3 honor jag hade fått.
 
Så därför står det på vecka 2 "The Phantom of the Opera alt Minnie Mouse" på bilderna.
 
 
Spara
Spara
1 Lena:

skriven

Sitter här helt tårögd, kan inte fatta att denna fina kisse ska få bo med oss!! Stor kram!! / Lena

Kommentera här: