Jennys kull är redan 9 veckor

o det är lustigt att se hur de har ändrat lite personlighet.

I början var Sackie (Sacré-Coeur), den som utan att tänka alltför mkt, ledaren vad gällde att hitta på bus - tätt följd av Siri (Minnie Mouse) medan Kit and Clowder var den som oftast ville titta på ett tag innan hon oxå kastade sig in i leken.

Nu är Kit vildast, rätt tätt följd av Siri (som oxå är den som är mjukast/gosigast) medan Sackie har blivit lugnare och nu är den som tittar på ett tag innan hon kastar sig in i leken. Dom är alla tre helt underbara och nu håller vi på med att träna dom vid vatten, åka bil men framför allt försöka få dom att somna hos en, vilket inte är så lätt alla gånger, då dom brås på mamma Ella som oxå var väldigt aktiv som kattunge.
 
Jag busade med kullen en dryg timme och de fick verkligen busa ordentligt. De slocknade och jag började försiktigt ställa i ordning studion. Allt gick bra tills jag rullade ner bakgrunden, då vaknade alla och så var det full fart igen.
 
Då fick vi de enstaka bilderna och så lät vi bakgrunden vara framme, jag lite orolig då dom älskar hur den låter när man hoppar mot den... De slocknade till slut i denna rottingkorg, och försiktigt bar jag fram dom till bakgrunden.

Tänk så lätt det skulle vara att fota kullen om de alltid var lite pömsiga.
 
Vitt halsband har Sackie (Sacré-Coeur), grönt halsband har Kit and Clowder och längst bak ligger Siri (Minnie Mouse) utan halsband.   
 
Spara
Spara
Spara
1 Anonym:

skriven

Tre hjärtan!! 😍

2 Therese:

skriven

charmtrollen <3

Kommentera här: