I väntan på Fjärilskullens bilder

Jag kan berätta att Jennys kull, som vi har hemma, är det full fart på. Igår skulle jag göra ett kort ärende o letade kattungar för att kunna sätta dom i hagen. Snabbt gick det att hitta två stycken, men den sista kattungen... Jag letade i 40 min innan jag till slut hittade henne.
 
In till syskonen i hagen medan jag gör mig klar och precis som jag ska gå ut tänker jag att det är väldigt tyst i vardagsrummet. Tittar in och alla tre har lyckats - fråga mig inte hur - ta sig ut ur hagen och låg under soffbordet och sov gott.

Så nu har dom fått fri tillgång till vardagsrummet och för att dom inte ska vara på tv:n ell högtalarna så har vi satt hagen framför tv:n/högtalarna.
 
Nu har jag till slut fått tid att börja bearbeta Fjärilskullens bilder. Jag har jour som kattmorska, men varken jag ell Katarina tror att dom kommer idag. Siri är beräknad till imorgon, men vi får se när kullen vill komma.
 

Kommentera här: