Fjärilskullen är nu 5 veckor

och det går bara fortare och fortare. Dom växer som bara den och jag har så bra fodervärdar att jag oftast bara är dit en gång/vecka i samband med att dom ska fotas. Tusen tack Anna och Johan, för allt jobb ni gör så bra.
 
En köpare från Jennyskull följde med till Fjärilskullen för att titta även på dom och här fick jag o Anna hjälp med att fota kullbilderna. Stort tack för hjälpen! Inte sååå lätt ändå som ni ser på kullbilderna. Något som är skönt är att även denna kull nu har förstått vad en vippa är till för.
 
Jag har upptäckt att jag har glömt lägga till bilder på hur de ser ut, i samband med presentationen. Nu har jag åtgärdat det men lägger även in bilderna här oxå.
 
Lycaena helle
 
 
Plebejus argus
 
 
Callophrys Rubi, som tyvärr hade gomspalt o därför fick somna in.
 
 
 
Boloria frigga
 
 
 
 
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara

Kommentera här: