Höst 2016

Nu när hösten har kommit (ovanligt tidigt) så blickar vi framåt och hoppas att både Ella och Majken blir dräktiga i höst. Båda honorna kommer att få träffa Dylan, (Don Magnifico), som jag har på foder i stan.
 
Jag hade funderingar på att fara till Iggesund med Marussia, men kommer inte att göra det i år. Nästa utställning blir istället Umeå 2017. Jag hoppas att Marussia tar PR-titel på lördag och så chans på första certet dagen efter.
 
Dock innebär det att Marussia - om allt går som jag hoppas - fort blir stoppad för tävlingar i Sverige.  Måste nog kolla vilka tävlingar som är i Norge och Finland nästa vår/sommar.       
 
En fördel med att inte ställa Marussia i höst är att jag har tid att få ner henne i vikt. Sen hennes kastrering har hon blivit väldigt glad i mat och är konstant hungrig. Detta är en ny situation för oss eftersom varken Jivara, Sakhi eller Dolce har ändrat matvanor efter kastreringen.
 
Dolce har haft en tendens att gå upp i vikt men det har berott på att hon har passat på att förse sig med kattungefodret när Marussia har haft kullar.
 
Dessa bilder är gamla, snart 5 år faktiskt, men jag tycker fortfarande att dom är så fina. Vår vackra, snälla och charmiga Dolce.
 
Spara
Spara

Kommentera här: