Veckobilderna

Denna vecka är det totalt kaos och en helt fullbokad kalender. Veckobilderna kommer vi försöka få till, i alla fall de enskilda bilderna. Kan inte garantera att det blir kullbilder. Jag vet inte heller när jag får tid att sitta och bearbeta veckobilderna, det blir nog mest troligt början av nästa vecka.
 
Jag har mkt privat omkring mig i veckan och så är det ju även utställning i Umeå nu till helgen. Jag kommer att fara dit och hjälpa till lite på fredag och även under helgen.
 
Den enda katt jag ställer på utställningen blir Majken (Manipura). Det ska bli väldigt intressant att höra vad domarna tycker om henne.
 
Sirpa har jag haft till någon/några katter men jag har aldrig haft Zvesdan Memedov tidigare.
 
Domarfördelning - lördag
Sirpa Lindelöf
NFO Grupp 8, Grupp 9, SIB Grupp 3, Grupp 5, Grupp 6, HCS d 09, f 23, n 24, w, w 63, Kategori III: Klass 18

Domarfördelning - söndag
Zvesdan Memedov
EXO a, a 22, a 33, a 21 33, PER f, g, SBI n, a, b, c, j, NFO Grupp 8, SIB Grupp 4, Grupp 5, Grupp 6, Grupp 7

Kommentera här: