Mycket har hänt

o jag ligger hopplöst efter med att berätta allt. Jag kan berätta lite vad jag inte har hunnit berätta, men det kommer längre fram.
 
Jag har tex missat att berätta
om vikterna för Chakrakullen, sista veckorna de bodde här,
jag har inte heller hunnit bearbeta korten från när dom flyttade,
innan Majken flyttade tog jag lite studiokort på bara henne,
jag har hunnit vara till Dylan och Majken o hälsat på dom. Både två växer och frodas som bara den,
vi har hunnit göra en lejonklippning på Dolce som nu mår så mkt bättre då hon slipper alla tovorna,
jag gick en fotokkurs och på BJK satte vi vid sista tillfället upp en studio och fotade våra katter. Jag hade med mig Marussia och som väntat var hon precis som hemma, dvs inte alls pigg på att ställa upp framför kameran.
jag har även hunnit vara förbi Luna (två ggr tom) en snabbis samt Cleo en snabbis.
 
Slutligen....
 
jag var på en förlossning i fredags och fick se Safir (som bor hos Carina) föda tre underbart vackra kattungar. Dock hade jag inte systemkameran med utan bara mobilen. Det är verkligen något alldes speciellt att få vara med på förlossningar och dessutom har jag haft förmånen att få se Safir födas.
 
Cherokee (som jag oxå har fått se födas) är beräknad till nästa helg och vi får se om jag hinner få vara med på även den förlossningen. Kortet är på Safir med hennes underbara småttingar!
 

Kommentera här: