Kullens vikt, 6 veckor

Det är otroligt så dom växer våra små operavänner. Marussia har mycket mjölk, som hon brukar ha, och de har nu fått börja äta 3 mål mat/dag. Jag väger dom fortfarande varje dag, inte för att jag behöver utan mera för min skull samt att jag gillar prydlig statistik.
 
 
Nu är det ju "bara" 3 kattungar, men Dylan (Don Magnificio) har en otroligt bra vikt. Tanja (Tatyana) har en annan kroppstyp än Pamina o Dylan och ser smalare ut, men hon väger faktiskt mer än Pamina.
 
Jag väger dom på kvällen, före de får sitt tredje mål mat. Ibland äter dom väldigt mycket och lämnar nästan inget alls till mamma Marussia och ibland är dom proppmätta redan när jag sätter ner tallriken på golvet.

Namn

Färg

Födelsevikt

Vikt 6 veckor

Status

Dylan (Don Magnifico)

N 24

128

847

Stannar i katteriet

Pamina

N 24

99

763

Intresse finns

Tanja (Tatyana)

N 24

118

797

Tingad

Kommentera här: