Äntligen kommer bilderna

Som jag har skrivit har det varit väldigt mycket denna vecka och vi skyndade oss att ta några foton innan vi sen fortsatte att jobba. Som ni kommer märka på kullbilderna var Pamina väldigt, väldigt trött - till att börja med - innan hon sen kom igång. 
 
Men först måste jag be om ursäkt. Jag kan bara skylla på att det är sent och att jag är lite trött. Jag bearbetar korten väldigt lätt i photoshop, sätter dit vattenstämpel och namn + vecka. Sen stänger jag photoshop och laddar upp bilderna här i bloggen.
 
Nu när jag tittar så märker jag att jag har haft väldigt svårt att stava Don Magnifico och även Tatyana. Tyvärr har jag stängt av Photoshop och om jag öppnar det igen måste jag redigera bilderna helt från början, så ni får stå ut med att det är några namn som är felstavade tyvärr...
 
Dylan är som vanligt först ut
 
Pamina
 
Tanja, som var otroligt lugn och stilla. Det är bara den första bilden hon är lite i rörelse, annars satt hon helt stilla - för en gångs skull.
 
 
Kullbilder
 
Pamina tar ton.
 

Kommentera här: