Nu är dom 10 veckor

Så det betyder att dom tyvärr snart flyttar till sina nya hem. Tyvärr för oss men jag vet att dom nya ägarna väntar otåligt på dom.
 
Dylan
 
Pamina
 
Tanja
 
Kullbilder blir det många av då jag hade svårt att bara plocka ut några stycken. Den sista bilden är eg den första bilden vi tog. Pamina var helt hopplös igår, hon skulle bara hoppa ner från bordet och springa och busa.

Kullbilderna måste vi vara minst 3 för att hjälpas åt att ta. En är fotograf och så står det två personer vid fotobordet, redo att hinna hugga dom i flykten. Jag fick hjälp av Linda Karlström (stort tack vännen!) när vi skulle köpa in externa blixtar och det är verkligen bra blixtar (trots att dom inte var så dyra att köpa).
 
Kullbilderna är tagna vid midnatt och det syns inte. Visst, jag bearbetar alla bilderna lite lätt i photoshop, men det gör jag även med de enstaka bilderna som togs tidigare under kvällen.
 
Måste avsluta med två bilder på tjejerna. Dylan var lite trött tydligen igår vid fotandet så det gick snabbt att få fina kort på honom. Tjejerna däremot var väldigt intresserade av vad som hände på golvet och det blev många såna här kort.
 
 
 

Kommentera här: