Ella och Trésor (aka Trisse) väntar smått runt vecka 29

Äntligen så är Ella dräktig!!! Jag gjorde ultraljud idag och jag var väldigt skeptisk till att hon var dräktig men till min stora lycka så hann vi se 3 fosterblåsor innan Ella tyckte att nu fick det vara slutpillat på hennes mage.
 
Kullen beräknas komma runt vecka 29, detta betyder att vi hinner vila ett tag och tvätta upp efter denna kull. Några kort på vackra Trisse, som blev såå glad när jag och Carina kom och hälsade på.
 
Vi var dit i maj för att uppvakta honom i efterskott och förutom presenter så hade jag även med mig Ella. Det var nog den bästa presenten han kunde få tror jag att han tycker.
 
Om man lyssnar så hör man Ella, som sitter kvar i transportburen, fräsa åt Trisse på slutet. Min älskade tokfia!!
 
1 Therese:

skriven

Så kul med kattungar igen =)

Kommentera här: