Två små filmer

Jag har haft paus från datorn ett tag men jag är desto flitigare på instagram, på att visa bilder på våra katter o kullen.
 
För ett tag sen köpte jag en Robotfisk till katterna, det är väl mest tänkt till kattungarna o här testar Sakhi den. Tror småttingarna kommer att gilla den när dom blir lite större.
 
Chakrakullen blir 4 veckor nu på måndag och här är en liten snutt på dom oxå. Det är inte alltid lätt att hitta sin spene i mjölkbaren och Ella är väldigt tålmodig måste jag säga.
 
Vi har utökat lekhagen lite i taget och kattungarna tultar omkring i hagen.
 
Jag pratade med några kompisar och sa att vi har inte 5 kattungar utan vi har 1 flodhäst (Manipura, som har stor mage men nu har hon börjat bli lite mera rörlig) och 2 travhästar. Anahata och Vishuddha kommer alltid bara man närmar sig lekhagen.

Kommentera här: