Lugnt och stilla

bland katterna medan vi människor har lite fullt upp med födelsedagar i första hand.
 
Det kommer att bli en väldigt händelserik november för mig i år. Dels far jag och Karin ner till Säsk extra årsmöte. Då passar vi på att roa oss lite oxå. Helgen efter åker jag, Carina och fodervärd till Iggesund. Där ska vi ställa ut bla Trésor, aka Trisse.
 
Vi har nämligen fått dispens för Trisse, något vi inte vågade hoppas på. Men ingen är gladare än vi är. Det kommer bli extra roligt eftersom vi får fodervärdsmatte och "lill"husse med oss på resan. Carina kommer även passa på tillfället att ställa sina katter.
 
Helgen efter Iggesundsutställningen är det ett till uppfödarseminarium, anordnat av Royal Canin. Det spelar ingen roll hur gärna jag vill åka ner men jag kan inte - inte i dagsläget i alla fall.
 
Varför jag vill fara är för Dr Susan Little kommer att föreläsa och hon är en otroligt duktig föreläsare. Jag hade turen att få höra henne i Umeå för ett par år sen, då hon bla pratade om HCM. Tyvärr kommer RC ha detta seminarium i Helsingborg och det blir nog för dyrt för mig, då jag har hunnit boka in mig på två helger - på raken dessutom - före det! 
 

Kommentera här: