En väldigt trevlig helg

har jag spenderat på Camp Igge, Iggesund. Där har vi (Carina och jag) ställt ut Trésor (aka Trisse) för första gången. Vi är mer än nöjda med hur duktig han var, han var bara nyfiken hela helgen och fick väldigt fina omdömen. Det enda negativa domarna hade att säga var att hans huvud inte hade hunnit utvecklats lika mycket som kroppen.
 
Men det kommer, han blir bara 8 månader nu på söndag.
 
 
Jag har fotat en hel del och bilder kommer att komma upp. Jag vill dock ha resultaten oxå innan jag lägger upp bilderna. Överlag så gick det nog väldigt bra för sibbarna i helgen.
 
Lördagen gick för mig åt att hälsa på alla utställarvänner och shoppa (bla köpte jag ny fin burklädsel (för enkelbur) o kattbädd) samt massa nitlotter. Söndagen koncentrerade jag mig dock på att fota och jag fick nog bilder på nästan alla sibbar. Det var några som jag inte hittade och några som jag missat att fota dagen före.
 
Utställningen hade tidig hemgång, dvs de katter som inte kom till panel, fick fara. Vilket vi (jag, Carina och Trisses familj) passade på att göra. Vi valde att ta det lite lugnt ett par timmar där vi bodde innan vi sen åt en väldigt god middag.
 
Söndagen gick lika bra för Trisse som lördagen. Han fick EX1 båda dagarna. Även denna dag blev det tidig hemgång.
 
Ett helt obearbetat kort på trygga Trisse.
 
 

Kommentera här: