Intensiva dagar i värmen

Jag har varit lite upptagen och inte alls hunnit vara ute så mycket med katterna som jag eg vill vara.
 
För ett tag sen hälsade jag och maken på Picasso (Michael), i onsdags var jag och Carina till Örnsköldsvik och hälsade på Thea (Tehran).
 
Det var extra kul eftersom Thea blev väldigt fort omplacerad pga allergi hos första ägaren. Jag var lite inblandad men kom mest med goda råd och träffade inte den nya köparen alls, så det var verkligen extra kul att få träffa Thea igen men även att få träffa matte M för första gången.
 
Igår var jag och Carina och hälsade på Trisse (Trésor) för första gången sen han flyttade till Umeå. En mycket underbar ung hane som vid ungefär 3,5 månad väger knappt 2.6 kg. Jag vet att jag inte har hunnit berätta om hur duktig Trisse var när han flög hem med oss, men det kommer längre fram, även det.  
 
Det kommer att komma bilder från varje besök, men just nu lockar solen alltför mycket och de dagar då det inte är sol har jag hur mycket som helst att göra inomhus....

Kommentera här: