Totalt kaos

ja, så är det väl enklast att beskriva hur det ser ut hos oss när vi har kull. I synnerhet sen lekhagen har tagits bort och det är fritt fram i vardagsrummet.
 
Så här ser det ut för oss, som ni ser har katthuset (längst till höger) äntligen kommit upp. Jag köpte det när jag hade förra kullen, men då var dom så stora o flyttklara så vi satte inte upp det då. Nu kommet huset få stanna uppe, då vi inte tar ner det mellan kullarna. Ev att jag flyttar in det till kontoret mellan kullarna. Det beror på vad våra katter säger sen när Sakhi o Ella får komma in i vardagsrummet.
 
Vi har för tillfället 3 sandlådor i vardagsrummet. En stor back till Marussia (som några kattungar ibland använder), en liten utställningslåda och så en mellanlåda. Kartongen är för att jag försöker samla ihop leksakerna innan jag går i säng. Likafullt brukar det vara utdraget en hel del på morgonen!   
 
Detta är även före dagens dammsugning. Ibland blir det flera ggr/dag man får dammsuga, men tack o lov så är det bättre när man kan börja använda klumpbildande sand.
 
Så här ser det ut när vi fotar veckobilderna. Sen vi tog bort lekhagen har vi dock fått lite mera utrymme, då vi sätter fotostudion mot bokhyllan. Jag tog kortet i dec o då fick vi hålla till mellan soffan och matbordet. Det är bra med ett stort vardagsrum!
 
Denna kull är helt hopplös och kräver att så många som möjligt av familjen ställer upp. Annars är det helt kört, vilket det ibland är ändå!  Här är det Tehran som busar med ena sonen.
 
 
 

Kommentera här: