Nu har 3 av 4 städer flyttat

Igår flyttade Leo (Moscow) och idag flyttade först Venice (som byter namn till Bea) och sen flyttade Ivan (London).
 
Jag har fått rapporter både om Bea och om Ivan. Bea var väldigt duktig under den långa bilturen hem till Mo i Rana och hon har även hunnit hälsa på sin nya kompis, Bailee. Lite fräs från Beas sida men dom har tid att hinna bekanta sig. Ivan flyttade till en tjej, som delar lägenhet med några kompisar. Han blir (för tillfället - för matte F visst kommer du ihåg att jag har sagt att sibbar är beroendeframkallande ) ensamkatt och han lär charma alla han möter.

Jag har en känsla av att matte F kommer få väldigt många besök av sina föräldrar för Ivan lockar nog och drar en hel del. Jag fick en bild av matte F som visar en trygg Ivan som har slocknat hos "morfar" efter bara ett kort tag i nya hemmet!  

Igår flyttade Leo (Moscow) men det syntes inte att katterna saknade honom, det var vi tvåbenta som saknade den fina nallebjörnen Leo.

När Bea hade flyttat var Dolce lite fundersam. När sen även Ivan flyttade idag var även Marussia och Tehran fundersamma. Marussia har gått och kollat efter sina kattungar men nu får vi njuta av de dagar vi har kvar en av charmerande Tehran.
 
När även Tehran har flyttat kommer jag lägga ut lite bilder från när de for. Vi brukar alltid ta på när mamma katt får säga hejdå till sina kattungar. Nu fuskade vi och gjorde bort det innan alla hade flyttat. Marussia var inte såååå brydd om sina bebisar denna gång.  

Kommentera här: