Lugnt just nu

Det händer för tillfället inte så mycket just nu, jag har fullt upp med testbesökare och Ella (som var så stressad på utställningens första dag, då transportburen gått sönder) tycker det är kul med nya besökare. Hon vet ju vad som väntar - kokt skinka och kanske även annat godis.

Ena testpersonen som var här kom Ella upp i knäet för att få mera skinka, men hon buffade även med huvudet och var allmänt gosig. Det är vår älskade lilla virvelvind det!
 
Jag är rätt upptagen så det blir inte så många inlägg, jag har oftast datafritt då jag inte hinner sitta framför datorn. Så vill ni mig något ring 070-831 87 31 eller maila på [email protected]. Jag har fått tag på en gammal mobil, som jag hoppas fungerar tills min vanliga kommer tillbaka från service, när nu det blir!

Jag hoppas kunna fixa bilderna från Umeå-utställningen nästa vecka. Till min stora glädje hade jag hunnit fota några katter innan batteri + reservbatteri lade av.
 
Önskar er alla en riktigt glad påsk, ett par dagar för tidigt.
 
1 Therese:

skriven

Glad Påsk till er också=)

Kommentera här: