Ny länk till SÄSK

SÄSK är Sällskapet Sibirisk katt och dom har precis lanserat nya hemsidan. Jag har uppdaterat den här (bland länkarna till höger), du hittar den här. Dom lanserade sidan i lördags så allt är inte helt klart ännu. Jag har även lyckats uppdatera hemsidans länkar, både till SÄSK men även till Susanne (SE*Alerias)
1 Annika:

skriven

Hej. Tack för din kommentar. Det är en ung tjej som bor på kyrkgatan i Boden som nyss hade köpt en av Karins missar. Det var från senaste kullen. Karin kan ju ha nämnt dig som uppfödare, jag vet inte. Hon visste bara vem du var, men jag minns inte vad tjejen, eller kvinnan snarare som var vid 20 års åldern hette. Du kan ju fråga Karin. Ikväll ska jag på ljusparty som hålls av en som också känner Karin och som har en sibbe. Hon har även ett barn som är litet. Du kanske vet vem hon är. Tror att hon varit med någon gång på era träffar. Det här blev en lång kommentar, kram.

Kommentera här: