Föreläsning med Susanne Hellman Holmström

Jag hoppas att det går att läsa på bilden vad som står, men för säkerhets skull skriver jag under bilden oxå.
 
Jag har precis anmält mig och det blir 3e gången jag lyssnar på henne. Väldigt duktig både på området och på att föreläsa. Kan varmt rekommenderas.
 
 
Ni glömmer väl inte bort att anmäla er till Föreläsningen på Folkets Hus ¨Studion¨ den 28 oktober med Susanne Hellman Holmström.
Entré: 80 kr*
För garanterad plats betala på pg 179 84 37-8 senast 25 sept.
Märk betalningen med ”Kattföredrag” och ange mejladress eller telefon.
Biljetten erhålls 28 okt vid entrén. Info via Eva, [email protected].
*60 kr för medlemmar i arrangörsföreningarna
1 Helena:

skriven

Det här ser intressant ut, ska nog anmäla mig jag också. :-)

Kram och lycka till med Marussia!

Kommentera här: