Lite uppdatering på hemsidan

Jag har tyvärr fortfarande inte lyckats lära mig hur jag får in bilder på hemsidan, det mesta beror nog på att det inte har funnits tid till att sätta sig ner och lära sig. Dessutom behöver jag lite hjälp och då blir det genast lite mera besvärligt då 2 ska komma överens om en tid som passar båda.
 
Men jag har lyckats uppdatera lite saker, som att vi väntar kull, vecka 46 och även lägga till en ny uppfödare på hemsidan, nämligen SE*Wii Chantes.
 
För tillfället är det lugnt och tyst i huset, alla katter sover men jag vet att om jag närmar mig köket så vaknar Marussia genast. Hon har alltid gillat att ligga i köket och sova men nu när hon är dräktig så är det nog hennes absoluta favoritplats, allt så att hon inte ska missa någon mat. Det är otroligt att se vad mycket hon eg äter, det blir många små mål under dagen. På torsdag vägs Marussia o det ska bli intressant att se hur mkt hon har gått upp i vikt denna vecka.
 
Dag 65 är 15/11 men vi får väl se när det blir förlossning. Det ska i alla fall bli otroligt roligt att få ha kattungar i huset igen, det ser jag fram emot!  
 
Något som måste köpas snart är en plexiglasskiva. Jag ser framför mig hur fina korten på kattungarna kommer bli. Här är ett kort som fotografen Maria Westling har tagit på Marussia. Visst är det läckert!!
 

Kommentera här: