Trångt i sängen ibland

men vad gör man inte för sina skatter. Vaknade en natt av att Sakhi låg på min arm, Ella låg bakom mina knän och Dolce låg vid mina fötter. Nu låg Ella och Dolce på varsin sida så det blev lite jobbigt att sträcka ut benen ordentligt.
 
Sakhi har rätt ofta börjat komma upp på morgonen och ska sova på min arm. Då lägger han sig så att han har rumpan mot sänggaveln och ligger med huvudet (ibland tassarna) på armen. Jag klappar honom ett tag tills jag somnar om och ibland ligger han bara där ett kort tag innan han går iväg. Vissa morgnar kommer han direkt när han hör väckarklockan och lägger sig på min mage så att jag inte ska kunna gå upp.
 
Underbara Marussia kommer ytterst sällan upp i sängen, det händer att hon sitter på sängbordet men det är inte ofta det heller. Marussia är den katt som är mest privat, men hon är så himla fin ändå.
 
Dessa underbara katter som var och en har sin helt egna personlighet! .
 
Denna vecka blir intressant, då håller jag mig mest på hemmaplan och bara väntar in att Marussias förlossning ska starta. Torsdag skulle passa mig väldigt bra, få se om Marussia oxå tycker det! Här är ett kort där Marussia för en gångs skull ligger i sängen. Inte pga av oss utan för att vara extra kullvakt åt Dolce och Gabbana (aka Teo), dvs för snart 4 år sen!
 

Kommentera här: