Mycket gos

Min allra finaste och helt underbaraste Sakhi har de senaste dagarna bara velat gosa. Han känner att jag behöver mycket gos just nu och jag släpper nästan alltid allt jag har för händer för att gosa med honom. Allra bästa vännen man kan ha! Idag har han suttit länge, länge i min famn. Tittat lite på fåglarna ute, men vänt sig tillbaka till mig och "knuffat" lite uppmanande på mig med huvudet, för att jag ska fortsätta gosa med honom. En gammal bild på mig och Sakhi.
 
Idag snöar och blåser här för fullt, inget väder man vill gå ut i, men vår lilla virvelvind, Ella, ville gå ut i kattgården. Jag öppnade fönstret åt henne och trodde att hon bara skulle stå och titta ut, men inte då. Hon hoppade snabbt ner i snön och försvann utom synhåll för mig. Synd jag inte hade kameran med mig bara. En halvgammal bild på Ella i koppel i snön, där hon inte uppskattade mina försök att få henne att stå och titta in i kameran.
 
1 Marie:

skriven

Underbara Sahki, fin bild på er tillsammans. <3 Visst är det skönt när man behöver gosa och att katterna känner det på sig direkt <3

Kram
Marie

Kommentera här: