Ett steg närmare

för att kunna para Marussia och Ella togs när jag förra veckan HCM-testade deras hjärtan. Båda tjejerna har fina hjärtan så nu fortsätter jag leta efter passande hanar till våra fina, helt underbara prinsessor!  
 
Dom här två korten är tagna av Maria Westling.
 
Avslutar med att visa upp en gammal bild på vår alldeles egna, helt underbara charmtroll och prinsessa, Dolce. Det här kortet har jag på FB och där fick en av mina utländska vänner syn på den och blev ganska lyrisk. Så lyrisk att hon tom delade bilden. Men så är Dolce helt oemotståndlig!
 
 
 
1 Annika:

skriven

Hej. Var på gudstjänst idag. Det var trevligt. Vill bara säga att Dolce är en så mysig katt. Vad skönt att hennes levervärden är bra. Tack för att du skriver någon gång på min blogg. Och även skickar sms. Lufsen och Lady mår bra. Hälsa familjen. Kram.

Kommentera här: