En lugn vecka

har jag haft pga förkylning, som inte vill bryta ut. Nu hoppas jag att jag har mer ork/kraft att göra saker och ting.
 
Ella ÄLSKAR sina syskon men hennes absoluta favorit är Sakhi. Så fort hon ser att Sakhi ligger hos mig kommer hon rusandes, ja inte till mig men väl till Sakhi. Eftersom jag har tagit det lugnt i veckan har dom två legat väldigt mkt hos mig och gosat.
 
Även efter att Sakhi har fått nog och går sin väg, ibland efter 5 minuter o ibland efter flera timmar, ligger Ella ändå kvar hos mig. Det är verkligen stor skillnad på henne nu mot för när hon var 9 månader! Vår lilla virvelvind har blivit stor och börjar kunna ta det lite lugnt.
 
Första kortet är första dygnet här och då var hon så liten, så liten.
 
Här är det senast tagna (o bearbetade) kortet på henne, taget i februari 2013.

Kommentera här: