Tiden går så fort!

Igår var jag och hälsade på Carinas Kristallkull, som redan har hunnit bli 11 veckor. Kristallkullen var det full fart på igår och jag lekte assistent och försökte underhålla katterna medan Carina fotade. Ja, det gick ju bra men Malakit... oj, vad hon har mycket bus i benen!
 
Jag tog hem lekhagen och ska försöka hinna sätta upp den, helst idag eller i helgen. Marussia kommer nog inte bli överförtjust då hon helst av allt skulle vilja se att dom var stilla och inte så rörliga, vilket är helt omöjligt om man är en busig kattunge!

Jag väger kattungarna varje dag, inte för att jag behöver det utan mera för att jag gillar snygga, prydliga listor!
Igår vägde, som vanligt, Teheran mest. Det skiljde 17 gram mellan henne och Venedig. Venedig och Moskva turas om att vara näst tyngst. Lättast är för närvarande alltid London, men det kommer nog snabbt ändras när de får börja smaka vanlig mat.
 
 

Kommentera här: