Kullbilder på storstadskullen, 4 veckor

Som jag skrev igår försökte vi hela 3 ggr med att få till en kullbild. Försök 1 o 3 var familjen samlad och under försök 2 var Susanne här.
 
Tack för hjälpen, både med att försöka fota en helt omöjlig kull men även med att mata kullen. Nu har alla fattat att det är gott med köttfärs och alla stod och åt och åt igår från tallriken. Marussia försökte hela tiden smita emellan så hon fick lite köttfärs. I vanliga fall är hon rätt kräsen men om man har en hungrig kull kattungar så blir läget något helt annat.
 
Det här är en ovanligt framåt kull, det är inte mycket som skrämmer dom - om dom har lite trygghet nära sig (antingen någon i familjen eller mamma Marussia eller moster Dolce).
 
Det är inte så ofta jag bjuder på alla de dåliga korten i samband med veckofotograferingen men om det bara blir dåliga kort så har jag inte så mycket att välja på.  

Dessa kort är alltså tagna igår, vid 3 olika tillfällen. Det finns såklart ännu mera dåliga kort men jag tror dessa räcker.

Det här var faktiskt den första kullbilden vi tog och den hade kunnat bli bra om Venice hade tittat upp ordentligt.
 
Till slut gav jag upp och därför blev kullbilderna enstaka bilder på kattungarna istället, håll tillgodo!
 
 
 
 
1 Carina:

skriven

Förstår dig det verkar inte lätt med denna rörliga kull.
Och du vet ju att värre blir det ju äldre dom är.
Men nu tror jag at när dom fattar vad en vippa är så blir det bättre

Kommentera här: