Fashionkullen fyller 4 år

Inte nog med att mamma Jivara fyller 7 år idag, idag fyller dessutom Dolce och Gabbana (aka Teo) 4 år.
 
Ett riktigt stort grattis till brorsan Teo från oss alla, dessa två underbara charmtroll! Några bilder från kulltiden hos oss
 
några bilder på Teo, hos oss, i samband med flytten (som Carina följde med på) och så hemma hos sig, när jag och äldsta sonen hälsade på en snabbis i samband med utställning i Luleå, sommaren 2012.
 
Som jag har sagt tidigare var Sakhi en bra barnvakt, här umgås han med Teo.
En lugn och trygg Teo på tåget på väg till Boden. 
 
Nog syns det väl att han brås på store(halv)bror Sakhi?
 
Men även att han och Dolce är lika varandra!
 
Jag har tidigare skrivit att vi skulle sälja Dolce, jag hade två tjejer som var väldigt intresserade av henne o det lät jättebra. Här måste jag säga att tur nog gick det inte pga priset, nu kan vi inte tänka oss att vara utan denne hjärtekrossare. Det här är en av annonsbilderna på Dolce.
 
och så väldigt många bilder på Dolce. Det var inte helt lätt att välja för hon är en riktig linslus vår älskade Dolce.
 
Högt upp som Dolce älskar. Numera är klätterträdet nertaget eftersom Ella ville in till Marussia och kullen.
 
7 månader gammal och svårt att tro att hon kommer bli en riktig pälsbomb!
 
En av många favoritbilder på Dolce, taget hösten 2011.
 
Ett annat favoritkort, tagen i samband med en kullfotografering
 
Favoritplatsen är hos bästa hussen, dvs maken. Dolce verkligen älskar min man, ibland hinner han inte ens sätta sig i soffan förrän hon sitter där och väntar på honom.
 
Vår älskade lilla mattjuv, här hann hon före Marussia och tog all mat.
 
3 år gammal!
 
En snöbild på underbara Dolce, som gillar att vara ute i snön. Kortet är taget dec 2012.
 
En riktig prinsessa!
 
Två till favoritkort, detta är taget av Linda.
 
Det här kortet är taget av Maria.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Carina:

skriven

GRATTIS till gullungarna

Kommentera här: