En resa bakåt i tiden

Jag och Carina var och hälsade på Mys första kull för ett tag sen. I den kullen fick My tre tjejer. Carina behöll Cherokee och sålde Cheynne och Shawnee tillsammans.
 
Eftersom jag fick vara delaktig även under Mys första förlossning så får man ett speciellt band med katten och jag vet att det inte är mina kattungar alls, men samtidigt så följer jag gärna utvecklingen på tjejerna.  I mars fyller dom 3 år och jag ville väldigt gärna få följa med när Carina skulle hälsa på.
 
Rubriken syfter på att ena katten, som numera kallas Chili, var så otroligt lik en ung (morfar) Zummit. Så fort jag tittade på henne såg jag bara Zummit.
 
Katt nummer 2, som numera kallas Zeta, är så otroligt lik mamma My och även systern Cherokee (som alltså bor kvar hos Carina).
 
Katterna vägdes också och båda tjejerna väger 3,8 kg.
 
Här kommer några bilder som jag tog på tjejerna.
 

Kommentera här: