Sakta men säkert

Nu har jag i alla fall skickat ut alla bilder till ägarna vars katter jag och sonen fotade. När tid finns kommer jag försöka börja bearbeta och lägga ut här också.

Det var många fina katter på utställningen o trots att vi fotade väldigt mycket hann jag inte fota alla katter. Men det är ju en ny utställning om mindre än en månad och då har jag bara Ella med mig. Då hoppas jag kunna gå runt och fota fler katter.
 
När jag skickade in anmälan till Luleå-utställningen hade Ella inte kommit hem och jag var lite osäker på hur hon skulle gå ihop med dom andra katterna. Eller eg tvärtom faktiskt. Jag bokade därför en dubbelbur samt en enkelbur. Vi klädde båda burarna och satte in Sakhi o Marussia i dubbelburen och Ella fick enkelburen. Men efter bara ca 10 min flyttades hon över till dubbelburen. Det märktes att hon inte ville vara själv.
 
Så här såg det ut långa stunder på lördagen.
 
En stor dubbelbur och katterna tränger ihop sig i ett litet hörn, längst bort på vänster sida av kortet.
 
Sakhi tycker dag 1 är jobbigare än dag 2. Marussia o tydligen även Ella, tycker tvärtom. Så på söndagen fick jag ett par gånger stoppa in Ella i enkelburen och någon gång Marussia i enkelburen. Men som sagt, oftast gick det väldigt bra. Sakhi, men framför allt Marussia tvättade Ella flera gånger under helgen.

Kommentera här: