I samband med Sundsvallsutställningen 2012

var vi förbi och hälsade på Shekinahs (aka Kiara) familj. Tack för en väldigt god middag och för att vi fick komma förbi och hälsa på er samt se era snygga killar Ivar och Åke. Båda två kommer från Marinettes uppfödning.
 
Ivar är en mycket snygg kille och vilken underbar utstrålning. Jag hade nästan bara ögon för honom, trots att Åke (Jazpar) fortfarande var en liten kattunge vid det tillfället och eg rent automatiskt bör man väl bara ha ögon för en liten busig kattunge?
 
Jag börjar med fina, busiga och väldigt charmiga Åke. Ett riktigt charmtroll eller hur?
 
 
 
Sen bilder på Ivar, som är en så otroligt fin och stilig katt. Han har - för mig - något speciellt, det där "det". En underbar katt!!
 
På de tre följande korten ligger han på samma ställe, ovanför köksön har familjen hängt upp ett "galler" (med redskap under) där Ivar låg och vi fick så himla fina kort på honom där och då. Det var alltså inte bara för att Ivar var slö och låg kvar på samma ställe.
 
Avslutar med en bild på killarna tillsammans och jag kan bara tänka mig hur stor Åke ska ha blivit nu!

Kommentera här: