En bra och lättläst sida

Det finns en hel uppsjö om olika kattsidor, det är bara att googla så hittar man mycket. På Webbkatten finns det lite smått och gott, som tex historia, anatomi, skötselråd, foderlära etc.
 
Igår hade vi testpersoner och det märktes att katterna inte hade fått vara ute (då det dels regnade en hel del men jag även var borta). Alla katterna var lite småirriterade, tom min fina snälla nallebjörn Sakhi. Han gav både Ella men även Marussia några slag med tassen. Hoppas på bättre väder idag så dom får gå ut ett tag i alla fall.
 
Sakhi älskar verkligen att vara ute, han njuter då han kan sitta ute och bara mysa. En morgon satt han ute ca 2,5 timme innan han ville komma in, trots att det bara var några grader varmt vid 7-tiden.
 
Ett kort taget för bra precis ett år sen, på min allra bästa kattpojke, min underbara fina vän, min mysiga nallebjörn!
 
 
 
 

Kommentera här: