Vilken lång men trevlig dag

jag hade igår. Jag skulle dock ha farit tidigare eftersom vi blev lite sena till Karin.

Det började med att jag for till Camilla, där jag lämnade bilen men framför allt tittade på hennes fina kattungar, 6 veckor gamla.

Sen for vi till Catharina o tittade på hennes kattungar, 7 veckor gamla.

Efter det hämtade vi upp Linda o Therese så bilen blev full. Hos Karin åt vi god lunch o surrade lite om allt och ingenting.

Sen var det dags att gosa med kattungarna 7 o 6 veckor gamla, (fast det första jag gjorde, efter att ha hälsat på alla var att pussa på Ella) och fota. På hemvägen stannade vi till och lämnade Catharina i hennes stuga och passade på att gosa lite mera med hennes kattungar. Hemma var jag sent, kring 21.40, men det var det värt. Dessutom är det ju numera ljust, även den sena timmen.

Så det kommer många kattbilder här så småningom. Idag ska jag dock försöka utnyttja dagen till att vara ute i det fina vädret och plantera lite lökar.
1 Therese:

skriven

Tack för en trevlig dag:-)

Kommentera här: