Tack för pepp-talk

ang utställningar 2013. Det blev bara lite mycket pengar känner jag. Att vara på kattutställningar är ju en dyr hobby man har. Bara till årets upplaga av Luleå gick det på 2.100:- och då är alltså inte mat, boende o resa medräknad. För självklart vill jag ställa alla katter jag kan och då blir det Sakhi, Marussia o Ella. Blir det så att jag inte ställer i Luleå nästa år så kanske jag åker dit ändå, utan katt.

Sakhi fick sitt bad igår och det gick bra, även om han pratar lite. Dolce är på honom hela tiden då hon tycker att han luktar annorlunda. Jag hoppas hinna bada även Dolce denna vecka, men jag kan bada henne på fredag. Det lär nog inte bli kul för hon har inte behövt bada alls sen hon var liten kattunge.

Men nu är det alltså dags för Skellefteå i helgen och det ser jag verkligen fram emot, sen hoppas jag såklart att det går lika bra för mina katterna som det gjorde sist. Båda tog certen (viktigast) samt att Sakhi blev NOM. Nu har Sakhi och Marussia 2 NOM var.


Kommentera här: