Sakhi

Idag är det dags att bada Sakhi, så att han blir fin till helgen. Jag ser verkligen fram emot denna utställning. Marussia får sitt bad senare i veckan. Det är skönt att vi kan dela upp badandet på två dagar.

Det blir visserligen en lång dag på lördag (då den börjar sent o slutar väldigt sent) men det ska ändå bli kul! Kul att få fara på utställning igen men framför allt kul att träffa så många sibbe-ägare igen.

Nästa år kommer jag nog dra ner på utställandet, säger jag nu. Vete 17 om jag inte kommer fara på några fler än jag har tänkt ändå. Nästa år har jag bara tänkt ställa ut i Umeå o kanske, ev i Skellefteå. Men det är nästa år det och mycket kan hända innan dess.
1 Marinettes:

skriven

Är det dags för utställning igen. Håller tummarna och önskar dig och katterna Lycka till!

Kram!

2 Anonym:

skriven

Du får inte glömma Luleå!! Så du får bara skära ned till Umeå, Skellefteå OCH Luleå. Då har du ändå tagit bort en utställning, för du brukar väl åka till Sundsvall. ;-)



Vi ses på lördag! :-D

3 Annika:

skriven

Hej, jaha, då är det ingen idé att jag ställer ut nästa år. Men jag gör det nog ändå. Ha det bra. Och lycka till med utställningen. Ska hålla tummarna.

Kram från Annika.

4 Therese:

skriven

Håller med tidigare inlägg. Luleå får du inte missa:-) Syns på lördag:-)

Kommentera här: