Om en vecka

ska jag fara o hälsa på Sunny (dvs Yang). Det ser jag fram emot! Jag har fått några mobilbilder och hon ser bara ut att må bra.

Jag har även fått mobilbilder på Yin och även hon ser ut att må bra. Yin hoppas jag hinna fara o hälsa på i sommar.

Nu är båda tjejerna kastrerade och det har gått bra för båda, även om Sunny hade lite strul ett tag.

I samband med att jag hämtar hem vackra S*Frostuddens Ella Fitzgerald passar jag på att svänga förbi en snabbis hos Annika och Lady & Lufsen (dsv Galgaliel o Anael). Det ser jag också fram emot. Jag tycker det är så otroligt roligt att se hur katterna utvecklas.

Idag har jag o äldsta sonen varit förbi mamma o Jivara ett tag. Det är så roligt att se så otroligt fin hon har blivit sen kastreringen. Hon gillar att sitta ute på gräset och är fascinerad av bilar, tom så mycket att mamma har fått korta av kopplet lite grann.

Jivara har stark revirkänsla och ger sig inte om det kommer hundar eller andra katter. Då vägrar hon backa. Några råttor/sorkar har det inte blivit på ett tag nu, men hon kommer kanske hit i sommar, för dagen bara, och då får hon sitta i kopplet här ute medan våra katter får vara inne.

För ett tag sen var jag på en djuraffär och såg de mest bedårande hundvalparna. Jag är visserligen kattmänniska men trivs ändå bra med hundar. Jag blev tvungen att gå dit och be att få titta på hundvalparna (som var 9 veckor) och tom be att få hålla och även fota. Det kommer att komma kort snart på dom sötnosarna.
1 Susanne M med familj:

skriven

Hej Gunilla! Yin och vi ser fram emot att få besök i sommar, hoppas det går! Och lycka till på utställningen!!

Kraam från Yin och oss.

Ps..har äntligen uppdaterat hemsidan;) Ds

Kommentera här: