Kattbesök

Ikväll var vi o hälsade på Picasso (Michael från Änglakullen) samt ragdollen Dumle. Jag är väldigt förtjust i Dumle och tycker att han är så maffig, ståtlig och en otroligt snäll o bra bror till busiga Picasso! Vi kom fram till att det är ett år nu i dagarna som Änglakullen flyttade.

Picasso har verkligen växt mycket sen jag såg honom på Kattens dag i november. Vi fotade en hel del, vägde även killarna och såg massa fina kort på Robbie, Zimba o Mozart. Bilder på Picasso o Dumle kommer senare.

Här är en bild på mamma Marussia och Picasso i samband med att Picasso flyttar.


Imorgon ska jag till Finkel (Raphael). Han ska vaccineras igen, efteråt stannar jag kvar ett tag. Väger och fotar Finkel och passar på att gosa ett tag med honom o Sirius. Bilder på Finkel kommer också upp i veckan.

Ett kort på mamma Marussia och Finkel, i samband med flytten.

1 Annika:

skriven

Ja, tänk vad tiden går fort ändå. Hoppas att du och din familj får en trevlig kristihimmelsfärdshelg. Jag ska ut till mina föräldrars stuga med katterna och sova över där. Vi ska grilla också. Det blir gott. Ha det bra, Kram från Annika.

2 felicia - fotokobran:

skriven

var med och bestäm! :)

skulle vara jättesnällt om du ville lägga din åsikt! :)

http://fotokobran.se/2012/may/vad-onskar-ni-1.html#comment

Kommentera här: