Teo

dvs Gabbana (från kull 3) har jag fått bilder på. Lägger upp bilderna, oredigerade. Tack E för bilderna! Han ser så stor o maffig ut.


Så här skriver matte E om honom:
Som person kan Teo vara väldigt mysig och ligger gärna på min mage och myser när jag ligger och ser TV. Han älskar uppmärksamhet. Han är ofta mitt på mina böcker när jag pluggar som du kanske såg på några av bilderna.

Han är också väldigt nyfken. Om vi har gäster måste han alltid vara i närheten och hålla koll på dem. Han älskar kartonger och påsar. Han älskar när pappa har handlat och han får leka med påsarna när han packar ur dem.

När han är på bus humör gör han gärna saker han vet om att han inte får göra. Som t ex en blomma jag har i mitt rum brukar han ofta klättra upp och leka med fast han vet om att jag inte vill att han gör det. Teos favoritställen är på torkskåpet, golvet i tvättstugan och på fönsterbrädan i köket är hans största favorit.

Kommentera här: