Nu har jag börjat

skicka ut bilderna som jag tog i helgen. Det blev ovanligt lite för att vara mig, "bara" kring 220 bilder men sen så hade jag inte med mig kameran till domarbordet heller. Jag börjar nog bli lite bekväm o lat tror jag.

Men just nu ska jag göra lite nytta, försöker vara ute o pyssla lite när det är fint väder. Jag försöker även att låta bli datorn, alltför mycket, och göra annat. Det kan behövas en paus från datorn ibland också!

I samband med utställningen träffade jag två snygga killar, bilder kommer senare i separata inlägg.
1 Annika:

skriven

Hej, tack för den fina kommentaren som du skickade mig. Hoppas att du får en fortsatt bra dag. Kram. See you.

2 Helena:

skriven

Tack Gunilla bilderna var jättefina. Nu måste jag välja ut vilka jag skall lägga ut på min hemsida.

Kram

Kommentera här: