Kattungebesök

Även om Sunny (Yang, från kull 5) fortfarande är en kattunge så är hon en stor tjej. Jag var dit o hälsade på henne idag och hon var helt utslagen. Hon låg länge bredvid mig i soffan och visade upp sin fina mage som jag fick klia länge.

Till slut vaknade hon till liv, lite grann, men jag tippar att det blev full fart där sen när jag for därifrån. Det brukar ju vara så!

Bilder kommer på lilla stumpan, som är otroligt lik mamma Marussia i ansiktet och det syns även drag av mormor Jivara.

Dock är jag upptagen hela dagarna nu fram tills vi åker på semester nästa vecka, men jag ska försöka hinna lägga upp bilder i bloggen, så snart som jag kan.

Lägger upp en gammal bild på lilla busfröken Sunny, då hon var 6 veckor gammal bara.

1 Helena:

skriven

Vad det var trevligt med besök! Det var ju typiskt att hon var så trött när du kom. Sunny är ju inte alltför förtjust i att man tar på hennes mage så hon kanske kommer ihåg dig. :)



Full fart är nog bara förnamnet på henne senare under eftermiddagen. Vi har en film som sitter på toalettfönstret. Den blev t.ex. en knövlig boll. :/



Det brukar vara full fart på henne i vanliga fall och hon gör så mycket dumheter. Hoppas bara att hon lär sig av sina misstag. :)



Kram

Kommentera här: