Bilder o resultat från Skellefteå, juni 2012, del 1

Här kommer äntligen resultaten från Skellefteå-utställningen. Om jag har missat att skicka till någon så hör av er så skickar jag. Jag vill dock gärna att man hänvisar till mig.

SE*Bellalice Eric var på sin första utställning och det gick alldeles utmärkt för honom. Han fick EX1 o NOM!


S*Busungarnas Retur fick båda dagarna CAC.


Den enda katt jag fotade på domarbordet var Neva Masquerade-katten SE*Malådalens Idun. När jag väl var o sökte upp matte på sö eftermiddag var hon inte där, men Therese var ju där med 3 katter så jag förstår att det kan bitvis ha varit lite stressigt.
Idun fick båda dagarna EX1.


IC S*Siberietass Blue Angel fick båda dagarna CAGCIB.


CH S*Söderbykattens Katzy Kay tog titel (CH) på lördagen och på söndagen fick hon CACIB.


S*Siberietass Blue Sonic fick på söndagen EX1.


På lördagen fick S*Nikopeja's Qatrin III EX2.


Jivaras kullbror, GIP S*Busungarnas Valrhona Manjari tog båda dagarna CAPS.

Kommentera här: