Äntligen

är det dags för årets andra utställning för Sakhi o Marussia. Marussia fick bada i torsdags och vi tog några kort från den kvällen.

När ni läser detta är jag i Skellefteå, det ska komma runt 20-talet sibbar så det ser jag fram emot. Jag har förstås kameran med mig och kommer lägga upp bilder senare. Nu har jag ju bara 2 katter med mig så jag hinner gå runt o fota. Det blir värre när jag åker till Luleå (sista helgen i aug) då jag ev åker själv med 3 katter - fast jag tror nog att kameran får följa med då också!

Här kommer korten på Marussia, de tre första är direkt efter badet. Hon har precis ätit en hel del kokt skinka och väntar på att jag ska släppa ner henne (vi får träna föna henne en annan gång).


De här korten är tagna när hon har torkat sig lite och hon har legat hos husse medan vi såg på film. Jag tycker båda bilderna säger en hel del om vad hon tycker om att bada. Jag hoppas ni ser hennes tunga på sista bilden.

Kommentera här: