Bilder på Ellas första tid

Här kommer några bilder på Ellas första tid hos oss men jag måste börja visa upp det allra första kortet som Karin skickade på Ella. Här är dom inte gamla och för att hålla värmen efter kejsarsnittet så har Karin stoppat dom innanför tröjan. Elvis ligger till vänster och Ella ligger till höger.


Redan när jag såg detta kort blev jag såklart kär! Som jag har väntat på denna skönhet, denna prinsessa som har visat sig vara en riktig fröken Vessla (hon är snabbare än blixten), fröken Rymling men framför allt fröken Mysig och social. Hon kommer nog få en lika stor personlighet som Dolce - och det säger ju en hel del.

Än en gång, TACK Karin med familj för denna skönhet!

Ella är en mycket lugn (ibland i alla fall), trygg o harmonisk katt. Hon lär nog bli rejält bortskämd av oss. Vi tränar utställningshållning, borstning, kloklippning (som gick väldigt snabbt o lätt). Vi ska även träna henne på HCM-greppet, vattenvana (för även om Karin har badat henne så är vatten en färskvara har jag upptäckt) o framför allt fotografering. Nu när alla katterna har fri tillgång till huset ska vi börja med fotandet. Jag hoppas såklart att hon kommer bli en lika stor linslus som Dolce!

Alla korten är fotade med mobilen men jag hoppas att ni kommer se lite grann i alla fall.


En tyvärr väldigt mörk bild på Ella och Dolce. Jag hittade dom i datastolen när jag skulle gå i säng en kväll.

1 Annika:

skriven

Vad söt de är tillsammans. Hoppas att de fortsätter hålla sams alla katterna.Ikväll börjar nedräkningen. Fredag halv ett går jag på 4 veckors härlig semester.Håller på att städa ut huset. Hälsa alla, kram från Annika, Lady och Lufsen.

2 Therese:

skriven

Snygg kissen. ser fram emot att se henne i augusti:-) För visst ska hon med på utställningen?!

Kommentera här: