Nya bilder på Picasso

Har fått nya härliga bilder på Picasso (Michael från Änglakullen) o hans bror Dumle. Jag ler när jag ser dom. Även om jag förstår att matte o husse kanske inte tyckte det var lika roligt som jag gör. Tack för bilderna K!

Jag uttrycker mig nog milt när jag säger att Picasso gillade att vara i granen. 




Se så stilig Picasso o Dumle är med sina fina rosetter. Det är tack vare K som jag till slut tog tag med att fixa en rosett till julkortet på våra hemmahörande katter.


Här har han busat så att rosetten har lossnat lite. 

Det här kortet är så fint tycker jag!

1 Lotta:

skriven

Snyggare dekoration kan man knappast ha i granen ;-)

2 Marie:

skriven

Underbara bilder på Picasso och hans stiliga bror <3 min favoritbild blir den på killarna med sina röda rosetter så stiliga! Katt i gran är alltid roande, men helst i någon annans gran och inte på vår egna ;)



Hoppas ni har en toppenhelg

Kram

Marie

Kommentera här: