9-veckors bilderna

Den här gången är jag lite snabbare på att få upp bilderna.

Som vanligt är det Yin som är först ut.


Yang, som sen kommer kallas för Sunny.


Vi har lärt oss att alltid börja med kullbilden och dom var så trötta idag, i synnerhet Sunny.


Eftersom tjejerna var så otroligt trötta idag så kunde vi (för en gångs skull) enkelt "vrida o vända" på dom och dom satt kvar. Tom Yin!! (OK, kanske inte hela tiden men en stor del av tiden satt tom hon kvar). Vi fick i alla fall varsin hyfsad profilbild på dom.

Yin i profil


Sunny i lätt profil

1 Lena:

skriven

Åhhhhh, Jag som skulle säga det till dig när vi väl sågs på träffen i lördags.. Att den här kullen var nåt extra med två så fina kattungar, men inte kom jag ihåg det..

Så här kommer det i bloggen igen, de ser helt SUPER ut !!

Kan verkligen inte bestämma mig vem jag gillar mest.



Kramis Lena och sibbarna i Kåge

2 Lotta:

skriven

Jösses vad tiden går fort och de blir bara sötare & sötare. Otroligt fina bilder du tar och det ser så proffsigt ut med bakgrunden.

3 Marinettes:

skriven

Himmel, va' go'a dom är!

Kommentera här: