10-veckors bilderna

Just nu, när jag skriver detta, är det lugn och ro. Alla katter sover och har gjort så ett tag. Men snart är det full fart på hela gänget igen. Marussia stackarn är lite rastlös och vill gärna gå ut från vardagsrummet men nu är det inte länge kvar för henne att få komma ut till hela huset igen - eller för Yin & Sunny (Yang) att flytta till deras nya hem.

Jag har lite dåligt samvete för att jag inte har hunnit uppdatera bloggen så flitigt denna kull men det har varit en del omständigheter som har varit mer viktiga att ta hand om. Jag hoppas ni har förståelse för det, även om jag vet att i synnerhet Yin o Sunnys nya familjer ivrigt väntar på bilder.

Som vanligt börjar jag med bilderna på Yin.



Bilderna på Sunny (Yang)


samt några kullbilder. Jag tar även med några misslyckade bilder denna gång så ni får se hur dom var igår - dvs helt galna!  Mina assistenter hade det inte lätt!

Kommentera här: