Marussia

märker nog att det är dags för ungarna att flytta för idag har hon låtit dom ligga o dia flera ggr och flera minuter. På slutet har hon annars inte haft tid/ro o rest sig efter en kort stund. Idag har hon dessutom själv kommit fram till Yin o Sunny som såklart passar på att njuta av stunderna.

För även om tjejerna nu är stora så är det ju ändå mysigt att ligga o smutta på mamma katt.

Sunny har bytt bloggadress, ni hittar den nya bloggen här.

Jag har något i kroppen för det är fortfarande inte bra, vare sig värken eller huvudvärken. Igår blev det en tidig kväll, redan 20.30 gick jag i säng. Det händer väl aldrig att det passar att vara sjuk men def. inte denna vecka då jag har så mkt att göra. Jag har redan fått ställa in 3 möten på 2 dagar, resten av veckan är nästan lika fullbokad.

Idag var en dag då jag inte gjort så mycket, mest bara suttit i vardagsrummet. Sett tv o gosat med kullen. Så här har det sett ut mycket idag, bortsett såklart från att tjejerna är mycket större nu. På bilden var dom bara ca 4 veckor.

Kommentera här: