Jag har fått en award, två ggr



Tack Lena och Marie! Ni är så gulliga och snälla!

Reglerna är följande:

1. Tacka och länka till den som gett dig awarden.
2. Skriv ned fem bloggar som du vill lämna awarden vidare till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
3. Till slut hoppas att de utvalda vill lämna awarden vidare.

 

Det har inte varit lätt att välja ut bara 5 bloggar, det finns så många härliga bloggar som jag följer. Men så tänkte jag till, jag har ju faktiskt fått awarden två ggr så då kan jag dela ut den till 10 bloggar. Jag är in på dessa bloggar minst en gång/vecka och ser om något nytt har hänt.

 

Så här kommer 10 bloggar som jag ofta är på, utan att ha någon speciell ordning alls - ja, kanske att jag har kattbloggarna först.

 

Linda, en god vän och underbar fotograf, har den väldigt charmiga sibiriska katten Valentine.

Anette, har uppfödningen S*Marinette's sibiriska katter

Lotta, har uppfödningen S*Clarellis sibiriska katter

Monica, har uppfödningen S*Spinnsibbs sibiriska katter

Kicki, har uppfödningen S*Lince´s sibiriska katter

Therese som har så fina katter

 

Johanna har en tårtblogg, där hon visar upp sina härliga tårtor. Någon gång kommer jag beställa en tårta från henne, då hon har så många fina tårtor, och dessutom bor i Umeå.

Carola har också en härlig tårtblogg

Annika scrappar och gör så otroligt mycket fint

samt slutligen

Biggan som har en blogg där hon visar upp sina fina handgjorda kort. Det är en sann fröjd att se hennes kort.

 

Sen är det väl kanske lite fusk att ge tillbaka till dom två som har gett mig awarden men jag vill bara skriva att jag ofta är hos Lena och Marie, som båda har en uppfödning av sibiriska katter, och läser deras bloggar.

1 Annika Elgale:

skriven

Åh, tack! Sicken ära! kramis

2 Therese:

skriven

Tack ska du ha Gunilla:-)

3 Kicki:

skriven

Tack snälla Gunilla =) Vad smart du var som "fuskade" och valde 10 bloggar ;-) Som jag skrev i Maries blogg hade jag också gärna velat ge några fler <3 Kramis

4 Monica:

skriven

Tack, snälla Gunilla! Vad gulligt av dig och jag känner mig hedrad. Jag uppdaterar min blogg ikväll (med bilder av Gizmo och Ginza och fixar då awarden också). Tusen tack, igen!

Kommentera här: